Damai D' Hati ~ ALEAF AFNAN

Friday, October 1, 2010

Damai D' Hati




Malam yang sepi
Aku sendiri
Di ingatan tergambar wajahmu

Tidak kau sedar
Hatiku kau luka
Adakah aku yang bersalah
Yang terluka dan kecewa
Kepedihan yang ku alami

Masih ku terasa
Peristiwa lalu
Waktu bersamamu kasih
Biar ku menangis
Biar ku merintih
Walau terseksa di hati

Malam yang sepi
Aku sendiri
Di ingatan tergambar wajahmu
Tidak kau sedar
Hatiku kau luka

Adakah aku yang bersalah
Yang terluka dan kecewa
Kepedihan yang ku alami
Masih ku terasa
Peristiwa lalu

Waktu bersamamu kasih
Biar ku menangis
Biar ku merintih
Walau terseksa di hati

Pergilah sayang
Menyusur arahmu
Biar ku cari
Damai di hati

Yang terluka dan kecewa
Kepedihan yang ku alami
Masih ku terasa
Peristiwa lalu
Waktu bersamamu kasih

Biar ku menangis
Biar ku merintih
Walau terseksa di hati
seksa di hati
aku begini

0 comments:

Post a Comment

Komenlah dengan beretika kerana setiap komen anda amatlah saya hargai.